Skasowane konto

Przed postowaniem prosimy koniecznie przeczytać ten tekst, w przeciwnym razie nie będziemy mogli ci pomóc.
Awatar użytkownika
ajam28
Posty: 25021
Rejestracja: 06 sie 2009 13:03
Lokalizacja: Ozorków

Skasowane konto

Postautor: ajam28 » 10 sty 2011 22:14

Witam!
Chciałam się zalogować na serwerze 18, a tu wyskakuje mi:

Błąd! Logowanie nieudane!

Konto zostało skasowane przez gracza.
User Id: 9202034




Moje ID to 7301156

Napisałabym do Supportu, tylko nie wiem, czemu link mi nie wchodzi, dlatego piszę tutaj.
Na serwerze 6 nadal loguję się bez zmian.

Pozdrawiam, ajam28
₪ ø lll ·o.

Awatar użytkownika
sonka
Site Admin
Posty: 2834
Rejestracja: 26 maja 2009 11:41

Re: Skasowane konto

Postautor: sonka » 12 sty 2011 14:33

Konto o ID które podajesz 7301156 znajduje się na serwerze 6 ZI i nie jest zablokowane.

Pozdrawiam
Masz problem? Potrzebujesz pomocy? Napisz do supportu http://support.upjers.com/neo/index.php?

Obrazek

Awatar użytkownika
ajam28
Posty: 25021
Rejestracja: 06 sie 2009 13:03
Lokalizacja: Ozorków

Re: Skasowane konto

Postautor: ajam28 » 12 sty 2011 14:39

Może, nie wiem, jak tu działa system ID, byłam przekonana, że na całe ZI przypada ten sam numer ID ;)

Co nie zmienia faktu, iż moje konto zostało usunięte bez mojej wiedzy.
Czy można je przywrócić z powrotem?

Pozdrawiam.
₪ ø lll ·o.

Awatar użytkownika
sonka
Site Admin
Posty: 2834
Rejestracja: 26 maja 2009 11:41

Re: Skasowane konto

Postautor: sonka » 12 sty 2011 14:42

Każdy z graczy ZI ma swój indywidualny numer ID (znajdziesz go w profilu w grze).

Twoje konto zostało odblokowane.

Pozdrawiam
Masz problem? Potrzebujesz pomocy? Napisz do supportu http://support.upjers.com/neo/index.php?

Obrazek

Awatar użytkownika
ajam28
Posty: 25021
Rejestracja: 06 sie 2009 13:03
Lokalizacja: Ozorków

Re: Skasowane konto

Postautor: ajam28 » 12 sty 2011 14:45

Dziękuję ;)

Właśnie się zalogowałam. Zauważyłam, że 3/4 produktów zostało sprzedane na targu bez mojej wiedzy (czyli ktoś musiał mi się wkraść na to konto, innej możliwości nie ma).
Nie da się już odzyskać tych owoców, prawda?

Pozdrawiam.

EDIT:// I jeszcze jeden problem...
Kiedy ostatni raz logowałam się do gry, miałam ponad 50 tys. kt na koncie, teraz mam ich mniej niż 1 tys.
Czy można sprawdzić, na co one zostały wydane? ; )

Pozdrawiam znów.
₪ ø lll ·o.

Awatar użytkownika
sonka
Site Admin
Posty: 2834
Rejestracja: 26 maja 2009 11:41

Re: Skasowane konto

Postautor: sonka » 17 sty 2011 17:59

Przez jaki okres czasu nie mogłaś zalogować się na koncie?

Proponuję zwrócić się o pomoc do supportu, tam o wile szybciej twój problem zostanie rozwiązany.

Pozdrawiam
Masz problem? Potrzebujesz pomocy? Napisz do supportu http://support.upjers.com/neo/index.php?

Obrazek

Awatar użytkownika
RayEarth
Posty: 3
Rejestracja: 20 wrz 2011 18:24
Imię: Krzysztof

Re: Skasowane konto

Postautor: RayEarth » 20 wrz 2011 19:01

Czy skasowane konto moze zostać przywrocone? Czy support ma takie mozliwosci?

Awatar użytkownika
sonka
Site Admin
Posty: 2834
Rejestracja: 26 maja 2009 11:41

Re: Skasowane konto

Postautor: sonka » 21 wrz 2011 13:31

Tak, proszę skontaktuj się z supportem.

Pozdrawiam
Masz problem? Potrzebujesz pomocy? Napisz do supportu http://support.upjers.com/neo/index.php?

Obrazek